niedziela, 7 sierpnia 2016

1. O nas i ogólne wprowadzenie + rozkład postów


Hej!

Jestem Julie, a na Moviestar Planet nazywam się modelka89 (proszę, nie komentujcie nazwy. Miałam 9 lat, gdy tworzyłam to konto ;-;). A właśnie! Profil powstał w lipcu 2011 roku. Mam 14 poziom, ale do następnego brakuje mi już tylko 33 tysięcy fame *-* Mam VIP'a - od dzisiaj, przez jeszcze tydzień. Jest on drugi w mojej 'karierze' ;D Jednak pierwszego miałam w 2011. Tak, znowu 9 lat. Jak zapewne się spodziewacie, niezbyt dobrze go wykorzystałam... Ale tym razem użyję go najlepiej jak się da ;D
A może teraz coś o mnie? ;> Uwielbiam słodycze, lisy, kwiaty, słoiki (chodzi o naczynie, nie o program XD), informatykę, j. polski, zapach czekolady, truskawki, zwierzęta, malowanie paznokci i oczywiście... MSP ;D


A ja jestem Lucy ^^. Na MSP moja nazwa brzmi Flunia. Tak, wiem że jest dziwna, ale wybierałam ją ponad 4 lata temu, dokładnie w kwietniu 2012. Mam 16 poziom c;. VIPem aktualnie nie jestem, ale byłam już kilka razy.
Oprócz MSP uwielbiam także inne gry, anime i mangę, koty, słodycze i muzykę ^^. Moim hobby jest fotografia.


~


Rozkład postów

1. tydz.:

wt. Julie

czw. Lucy

sob. Julie


2. tydz.:

wt. Lucy

czw. Julie

sob. Lucy


I tak w kółko ;D


~

To wszystko w dzisiejszym poście ^-^ Chciałybyśmy dodać tylko, że wygląd będzie jeszcze zmieniony. Oczekujcie kolejnych notek!


Pozdrawiamy serdecznie,

~Julie i Lucy


4 komentarze:

  1. Co wy wiecie o dziwnych nazwach?! Ja jestem HipokrytkaIluminati XDDD

    jakie inne gry hihi?

    czekam na 'normalne' posty ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak... Ja też mam dziwna nazwe, ale nie taka jak Wy ! Nazwa to furbye XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wejdę na kompa to odrazu zaproszę <3
    Moja nazwa to Melody01 ;-;

    OdpowiedzUsuń